כל אחת יכולה לבחור את הרופא האישי שיטפל בה

    עפר גדנקן No Comments on כל אחת יכולה לבחור את הרופא האישי שיטפל בה

    כך מעדכנת ד"ר רוית נחום – רופאה מומחית במערך המיילדותי שיבא, תל השומר

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ספרי לנו על הקשר שלך עם המגזר החרדי:

    כבר למעלה מעשור שאני עובדת במרפאות בבני ברק, באשדוד ואפילו במודיעין עילית. אני פוגשת את הנשים החרדיות גם בעבודתי באגף הנשים בשיבא –תל השומר. אני יכולה לומר שאני אוהבת אותן! הן כולן קשובות מאד, יש להן כבוד לזולת והרבה אמונה ורצון להצליח. אני מתפללת שאזכה להיות השליחה הטובה לכל אחת, בכל מקרה.

    האם ישנם ממשקים בין הרפואה המקצועית לדעת תורה והלכה?

    כל העבודה שלנו, שהיא עבודת קודש ממש, נעשית תמיד בשיתוף פעולה מלא עם דעת תורה וכל אחת יכולה להתייעץ עם הרב המקובל עליה. פעם אף זכיתי והתקשר להתייעץ איתי הרב וואזנר זצ"ל בעניין של מטופלת מסויימת. בנוסף, אצלנו בשיבא מוטמע במערכת מענה הלכתי של רב פוסק, הרה"ג צבי פורת שליט"א, שנמצא זמין כל העת לתת מענה מיידי לכל שאלה. אני חושבת שהציבור החרדי אינו מתפשר על רמה מקצועית וגם הרבנים מעורים מאד בכל העניינים הנוגעים לרפואת האשה ולכן שיתוף הפעולה ההדדי הוא גורם חשוב מאד בכל תהליך טיפולי.

    האם לרפואה יש פתרונות לכל מצב?

    עקרונית, כשהכל בסדר והולך כשורה, בד"כ לא מתעורר צורך בבדיקות מיוחדות. אך כאשר תהליכים מסויימים לא מתרחשים באופן טבעי ועצמאי, אנחנו בשיבא מציעים מערך רחב שנותן מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר במגוון בדיקות וטיפולים – והכל בהתאמה לדרישות ההלכה ותוך שיתוף פעולה מלא בין הרופאים לרבנים. יש לנו כאן צוות פרופסורים מהשורה הראשונה, וכל אחת יכולה לבחור את הרופא האישי שיטפל בה, יש כאן מעבדה מדהימה וב"ה גם התוצאות משביעות רצון ומשמחות ומביאות אור ושמחה למשפחות רבות.

     

    שתפי אותנו בסיפור מרגש אחד

    לפי כ-4 שנים הגיעה אלי למרפאה בבני ברק אישה, שמצפה לילדים כבר 8 שנים ארוכות. הצעתי לה לבוא למרפאה שלנו בשיבא, שלמקצועיות שלה אין אח ורע, וב"ה אחרי שנה אחת- היא ילדה בן ושלחה לי עוגה למרפאה. כשקיבלתי את העוגה, בדיוק ישבה בחדר המתנה אישה נוספת שגם היא מצפה כבר 8 שנים לילדים. נתתי לה את העוגה וסיפרתי לה על השמחה הגדולה והסיפור שמאחוריה. איחלתי לה שבע"ה גם היא תשלח לי עוגה בעוד שנה (ואמרתי לה שתזכור שאני אוהבת רק עוגות גבינה ולא שוקולד….) האשה הזו, שכבר עברה לא מעט ניסיונות שלא צלחו במרכזים הרפואיים הפרטיים, הגיעה לשיבא, וב"ה אחרי שנה נולד לה בן! (ומה אתן חושבות? היא לא זכרה מה אני אוהבת ושלחה לי עוגת שוקולד…. ????)

    אני באמת מרגישה שזו זכות גדולה ללוות נשים בדרך לדבר הגדול הזה. פעמים רבות אנחנו אומרות תהילים יחד וגם אני באופן אישי מתפללת כל הזמן להצלחתן.

     

    מה מייחד בעינייך את האגף שמסייע בענייני רפואה לזוגות המצפים לילדים, בשיבא – תל השומר?

    בשיבא מכבדים מאד את הרצונות של כל אחת ואחד, את האמונה ואת דרישות ההלכה מבלי להתפשר כלל על הרמה הרפואית המקצועית הגבוהה. אנו מאפשרים השגחה ופיקוח לפי רצון המטופלת ומקבלים כל אחת באהבה גדולה. צריך להבין, שבניגוד לרפואה הפרטית, כל הטיפולים בשיבא – ניתנים ללא עלות והם נעשים כחלק מהשירות הציבורי. אין כאן כסף גדול וזה מעיד על כך, שהאנשים כאן, הרופאים וכל הצוות, עובדים באמת מכל הלב והנשמה. בנוסף, מדובר בטיפולים ברמה בינלאומית. אין טיפול שקיים בחו"ל ולא קיים אצלנו. אפשר לומר בצניעות שאנחנו מצליחים איפה שאחרים נכשלו וב"ה מוקפים בבשורות טובות….

     



    0 תגובות